Piff är bra för själen


Idag är det en bra dag. En skön, välbehövlig, ledig dag. Jag ska besöka bästa frisörskan på salongen och bli piffad. Nytt, fräscht och friskt hår gör mig alltid väldigt väl. Hela jag känner mig så mycket finare. Hoppas hon har laddat upp med de finaste färgerna och den vassaste saxen. Här ska fixas! Sen blir det grillfest. Med arbetskamraterna. Tur att man har så bra arbetskamrater att man vill umgås med dem på fritiden. För bra sammanhållning, det har vi.
Något annat som är fräscht förresten är mina nya limegröna gladioler i min höga vas. Jag blir alldeles varm i hjärtat och lycklig i magen när jag tittar bort mot dem då och då. Att blommor kan göra en så lycklig! Eller så är det jag som är lättroad.



Glädjespridare






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Blommor är fint. Jag blir glad av fina blommor men har det sällan hemma. Jag blir så ledsen när de dör.

2010-08-19 @ 15:59:58
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: LaLizita

Vilka fina blommor! :)



Sv: Ja då verkar vi väldigt lika :) Kul! Hade du känt mig skulle du veta hur svårt detta med att inte äta är. Jag om någon äter alltid en massa god mat och annat onyttigt. Jag är beroende. Har tom gått på sockeravvänjning i 2 veckor men föll dit sen igen.. Nu hoppas jag bara att jag klarar detta till den 8 sept. Varje dag tänker jag på att det snart är över, inte lång tid kvar och hur mycket bättre jag kommer må efter detta och då jag ska träffa den där killen i sthlm :) Efter detta får man ju försöka komma på en bättre långvarig metod. Att hålla på såhär fram o tillbaka håller ju inte i längden..



Så du vill också operera näsan?? Är det något du tänker göra eller bara fantiserar om ? Jag gjorde det ju inte förrän nu när jag var 27 eftersom jag var så fruktansvärt rädd innan. Inte för själva ingreppet utan resulatet. Tänk om jag skulle ångra mig. Jag tänkte alltid att jag så gärna skulle vilja det men slog genast bort tanken och sa att jag aldrig någonsin skulle ta risken. Men plötsligt bara bestämde jag mig sen var jag stensäker. Coolt. och jag ångrar mig inte. :) Den är ju inte perfekt nu men den är en förbättring av den jag hade innan. Det gick inte att göra vad som helst med den stora jag hade innan :)



Usch, långt det blev! Hoppas du orkar läsa :)

2010-08-19 @ 22:50:58
URL: http://lalizita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0