Från dag till dag


Det är väldigt tyst om mig just nu. Jag beklagar för detta. Jag är helt enkelt inte så pratig för tillfället. Det filosoferas mycket. Egentligen har jag så mycket att säga. Jag känner oerhört mycket just nu. Och tänker massor. Men jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. Hur jag ska få ner det i ord här. Jag vet inte hur jag ska kunna berätta så att ni förstår. Utan att verka bitter och tråkig. Jag återkommer nog istället när jag har tänkt och känt klart. Just nu känns det som att det går i uppförsbacke. Jobbet är igång, med råge. Det är dubbelpass och 12 timmars "långpannor" på schemat från dag till dag. Jag kommer tillbaka på söndag. Då är jag ledig igen. Ta hand om er! Och krama om dem du tycker om. Ofta och mycket.




Världens bästa tänkar-ställe






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: LaLizita

Jobbigt att du känner dig nere.. Det brukar ju hjälpa att skriva av sig så du kanske ska försöka :)

Hur gick det med den där killen du var intresserad av?

Stor kram till dig!

2010-08-13 @ 21:35:01
URL: http://lalizita.blogg.se/
Postat av: Angeliqa

Vad tråkigt att du inte mår på topp, men å andra sidan måste man ha det så ibland så att man kan må mycket bättre efteråt.

Hoppas att det känns bättre snart i varje fall.

2010-08-14 @ 22:23:08
URL: http://sopnedkast.blogspot.com
Postat av: Ninas modeblogg, utan mode

Vad vackert!



Hoppas du känner dig bättre snart :)

2010-08-15 @ 08:50:18
URL: http://ninai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0