Battle




Super Blond VS Natural Blond



Big decisions..

Idag gör jag det man gör bäst på en söndag. Åker hem till pärona. Äter god mat. Deklarerar. Dricker kaffe. Äter kakor. Diskuterar ekonomi med pappan. Kör cab i det fantastiska vårvädret.

Skön söndag till er alla!




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Smaragdalena

sv: Åh, tack så mycket för att du ens märkt att jag varit "offline" ett tag.. :) Ibland tappar man lite sugen på allt...



Jag röstar på "superblond" nu till sommaren!! men du är ju fin i båda...

2010-04-11 @ 17:07:53
URL: http://smaragdalenas-smaragder.blogspot.com
Postat av: CArin

Låter som en nice söndag!



SV: Ska ta mig i kragen nu och bli blodgivare. Ja vet, sjukt bra att vårt blod passar alla. Värre för oss som bara kan ta i mot vår egen.



Jo han är så gott som återställd. Ingen rullstol, inga kryckor. Går som vanligt och så. Bara armen som krånglar så några operationer återstår nog ännu. Men vad är de éfter allt han/vi gått igenom.

Och visst stämmer det att sådant här stärker en som par. Antingen eller tror jag. Men efter 8,5 år tillsammans vet jag att det bara är honom jag vill ha. inget snack.



Ha de

2010-04-11 @ 19:58:11
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej vännen!

Jag röstar på den naturliga hårfärgen, den är du superfin i =)kram

2010-04-12 @ 13:10:17
Postat av: Emma - On the moon with Steve.

Kör superblond! Det kommer säkerligen bli ännu blondare till sommaren :) Det är fint med riktigt ljust hår.

2010-04-13 @ 11:57:12
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/
Postat av: Tinan

Njae, nu har jag funderat lite... jag röstar på naturligt ljust. Din färg är så galet fin!!



2010-04-13 @ 12:11:00
Postat av: Alicia

Tack vänner för hjälpen, dock är jag absolut inte alls något klarare över hur det blir.. Det märker vi :)

2010-04-14 @ 09:16:02
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0