Welcome back into my life!

 



Startar upp morgonen med en smoothie. Äntligen är den tillbaka i mitt liv! Älskade smoothien! Den får mig att älska och längta efter frukost. Jag pallrade mig äntligen till Netonnet i söndags och lämnade in min gamla blender och fick kvitterat ut en ny och bättre variant på garantin. Jag känner mig lycklig! Linfrön är gott att ha i förresten.

Tme to jobba lite granna. Idag kör vi på mellan 12.00-23.00!
Idag blir det återigen en BRA dag guys and gals!



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Jag måste nog också börja med smoothisar...ser ju oerhört gott ut!

2009-09-03 @ 09:52:15
Postat av: Alicia

Tinan: Ja det ÄR gott! Havremjölk i sägs också vara gott. Jag tror nästan man kan ha i vad som helst! :D

2009-09-03 @ 19:06:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0