Flickan får kritik


Känner att jag bör förtydliga en sak.
Det här är MIN bubbla. Det är här MINA känslor kommer ut. Eller inte kommer ut alls. De är bara jag som bestämmer. Och skulle jag vara negativ för ett slag så är det för att det är just det jag känner just då. Kanske för att jag inte just den dagen orkar vara en stark tjej. Ibland kanske även jag behöver lyftas upp, dras med eller peppas. Gör det istället för att säga till mig att "sluta vara negativ". Jag kämpar varje dag. Varje morgon gör jag valet att "idag ska bli en bra dag!". Jag försöker. Jag försöker verkligen! Och läs inte här om ni inte orkar. För det är inte därför jag skriver. Jag skriver för MIG i MIN bubbla. Eller läs det jag skriver. Men läs ordentligt så att inget misstolkas eller förstoras upp! Dags att knata ner till jobbet där jag ska vara fram till 12 inatt! Och jag ska ha världens bästa dag idag! Tack för mig :)




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Cornelia

Jag gillar din bubbla.

Stå på dig vännen!

Kram kram

2009-09-01 @ 10:32:04
URL: http://www.mia-caramia.blogspot.com
Postat av: Tinan

Jag gillar den också. Och om du inte skriver precis det DU vill, utan vad andra påstår sig vilja läsa så är det ju inte DU, och det tar bort hela charmen med din bubbla!



2009-09-01 @ 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0