Complete Happiness


5 dagar kvar. Min dag idag kan beskrivas med ett ord. LYCKA. Hela jag känner mig lycklig. Jag har nog nästan rent av varit tjatig mot stackars Tina idag. Jag har ältat min lycka. Om och om igen. Jag är fylld av nervositet, förväntan och lycka. Allt jobbande denna sommaren är definitivt värt det. Jag må ha varit trött, sur och kinkig ibland. Men ja jäklar vad det är värt det nu! Tänk alla upplevelser, tänk alla mysiga ställen jag ska få se, allt det stora, maffiga och häftiga. Allt det vackra! Det kommer att bli underbart. Det kommer att bli kaos. Jag älskar känslan. Jag älskar det jag har framför mig just nu. Mitt bröst nästan svämmar över av lycka och kärlek just nu! Och leendet på mina läppar rubbar ingen!

Ikväll blir det pasta carbonara hos grannen och ett glas vin eller två på Grappa senare med tjejerna!



"Nobody puts Baby in a corner!" - RIP
 
 



Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0