När ska det hända?


Jag döööör! Jag är rastlös! Jag kriverar snart av tristessen! Något måste hända! Jag vill ha ett nytt jobb! Jag kvävs snart av att jobba helger. Jag vill finna lyckan någonstans. Finna kärleken. Hur kommer man dit? Där allt är sådär lyckligt? Imorn ska jag luncha med frisörskan och diskutera vad hon kan göra med mitt hår. En förändring tack! Jag vill förändra livet!

Tack till Mlemlan för fin eftermiddag/kväll!



Söker efter lyckan i Las Vegas





Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: mlemlan

tack själv snuttan :)

2009-10-23 @ 03:44:48
Postat av: Anna

Jag vet att jag sagt det förr gumman, men det är bara du själv som kan förändra ditt liv. Våga kasta dig ut! Är helt övertygad om att du inte kommer ångra dig :) Kram och krya på dig!

2009-11-01 @ 22:12:48
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0