We are Unbreakable


Idag känner jag mig ensam igen. Den där jäkla ensamheten. Den tar sönder mig. Tinan var här och promenerade med mig länge och väl i eftermiddags. Det var tur det. Annars tror jag inte att jag hade överlevt den här dagen. Som vanligt spånade vi vidare om allt möjligt. Hon får ta mycket. Att hon orkar med mig! Hm.. haha att vi ens orkar med varandra?! Tror faktiskt att vi är unbreakable.

Igår hade jag på mig en av mina bästa klänningar. Jag är fullkomligt tokig i den. Den kan aldrig bli fel. Den är underbar. En värdefull dyrgrip. Igår såg jag ett mycket vackert ansikte. Killar som inte är kostymkillar blir otroligt heta i kostym när de väl har det måste jag säga! Stiligt är ordet.

Jag fortsätter kvällen framför tvn med popcornen som mitt bästa sällskap för kvällen.


 

Den underbara klänningen och goda vänner




 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Jag tror som du. Unbreakable. :)



Du...det var en fin klänning! Men jag måste få undra varför det fina ansiktet är överkladdat? Det gjorde mig lite ledsen...



2009-05-24 @ 21:38:04
Postat av: Anonym

Håller med förra talaren. Varför är ansiktet överkladdat?

2009-05-24 @ 22:44:29
Postat av: Alicia

Anonym nummer 1 och Anonym nummer 2: Till 99,9% är jag säker på att A1 är Tina.. Men som svar till er båda har ja inte så mycket att säga mer än att mitt ansikte inte ville visa sig denna gången. Känner mig väl inte snyggast i världen just nu helt enkelt...

2009-05-24 @ 22:56:30
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr:D

Jag e anonym 2..vet ej varför inte mitt namn står med.



Kan hålla med dig om att du inte är speciellt snygg med svart kladd över ansiktet. Annars så var ju klänningen snygg.

2009-05-24 @ 23:05:05
Postat av: Alicia

Mr D: Tack snälla vännen! =)

2009-05-25 @ 07:46:46
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0