LEEEEDIIIIIG!


Idag har jag haft en bra dag. Trött  och sliten efter helgens allt jobbande! Men jag styrde kosan mot min bästa Tina. Vi uträttade ärenden på stan, lunchade och jiddrade om både det ena och det andra må jag säga. Som vanligt koncentrerades vårt snack på killarna i våra liv. För händelserika kärleksliv har vi. Jo, ja, jisses! Visst Tinan?

Nu sitter jag här i den röda fotöljen, pustar ut, grubblar samt förbereder mig inför kvällens biobesök med mannen som kallar mig för Prinsessa och R. Blir nog mysigt. Någon som sett Änlgar och demoner? Något att ha?

Och nä, fråga mig inte hur det hela gick till. För ärligt talat så vet jag inte det själv...



Chris´ SNYGGA sjal, jag vill också ha! Gorgeous!



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Chris

Vi hoppas så iaf, får väl se hur fin den är när den kommer, men jag överlever väl annars, min hatthylla liknar din :)

2009-05-18 @ 18:43:46
Postat av: Alicia

Chris: Tror att jag kommer att beställa den jag med. Den är oemotståndlig..

Och aproppå hatthyllan, det spelar ingen roll hur ofta jag lägger ner energi och viker ihop mina sjalar i fina högar, lika snabbt blir det ett virrvarr igen! Knepigt det där.. ;-)

2009-05-18 @ 23:40:52
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0