He said what?!


Igår sa han att jag fullkompligt strålar. Och att vi inte setts på evigheter. Trots att jag flikade in att vi sett varann som hastigast i lördags.

Nu blir det en kopp med frisörskan innan det är dags för jobb igen.



Smash Into You


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Då är ju frågan om han längtade efter dig eller om han glömt att ni träffats:) Sluta flika in, ta in och behåll:) Är det nån du är intresserad av?

2009-05-29 @ 17:39:00
Postat av: Tinan

Jag håller med Mr.D...nu tycker jag att vi börjar ta in och kör på... :)

2009-05-30 @ 08:03:16
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mina vänner.. Lättare sagt än gjort.. Hur gör man?!

2009-05-30 @ 11:25:09
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Bara låter bli att flika in...Behöver inte säga något, förutom när han säger att du strålar. Du säger du Tack! (så säger du för övrigt på alla andra komplimanger med)

2009-05-31 @ 20:14:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0