Champagne-killar och flickan med halsontet


Jobbar på med full fart mot helgen. Ledig dag imorgon och ledig kväll på lördag! Weihooo!
Mitt kvällspass idag och mitt dagspass på lördag kan nog dock bli livfulla sådana. Hotellet är invaderat av backslick-killar med god smak för champagne. Strängt. Men kan bli en intressant syn. Jag hoppas på många goda skratt.

Någon som vill hänga med mig på lördagkväll?
Inga planer. Inga idéer. Inga vänner?

Halsontet är ett faktum. Smärtfullt är bara förnamnet. Hoppas jag piggnar till. Besöket hos blodcentralen imorgon är avbokat. Känns inte okej att tappa mitt blod just nu. 

Åter mot jobbet. 
Ingen rast eller vila!



Yummie! Bra skit den där, Dompan




 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: mlemlan

du hittar säkert på nåt o göra på lördag :) annars får du komma ner hit till malmö o leka med mig! :)

2009-05-22 @ 00:04:05
Postat av: Alicia

Mlemlan: Det låter lockande, men Malmö låter dyrt.. Tack för inviten! =) Jag tror det blir en repris på förra veckan trots allt. Förkalas hos Sandra och gå ut på lokal här i stan..

2009-05-22 @ 09:56:08
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0