Upprättelse


Idag fick min upprättelse. Hotellchefen ordnade så att kvinnan som snodde och förstörde mina skor gav mig ersättning. Hon vägrar att be om ursäkt men pengar fick jag av henne. Hon satt där mitt framför oss och fortsatte att ljuga. Monster! Hon erkände att hon tagit skorna men inte vetat vems det var.
Var inte det ganska uppenbart att det var mina när jag både frågade om hon lånat dem och om hon hade mina skor på fötterna eftersom mina var borta?! Jäkla mupp! Hon fick en rejäl omgång från de högre makterna dock. Underbart! Om hon bara visste hur fult det är att ljuga. Frågan är vad som är värst. Det hon gjorde med skorna eller lögnerna. Gång på gång satt hon och sa emot sig själv. Tillslut när hon inte fick ihop det fick hon väldigt bråttom eftersom hon skulle hämta sin son (som inte är liten) från skolan. Jag lägger ner det. Jag finner ingen respekt eller tillit för den människan. Trist att man måste se henne nästan varje dag.

NU ska jag fira fredag! Jag ska mysa med D och imorn bär det av till Helsingborg med LC-tjejerna! Härligt!



The Look of Today


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Fan va nice....Men hon fick behålla jobbet ändå? Hon lär ju skämas ihjäl sig nu...



Ska bli kul att ses på månd:)

2009-03-20 @ 17:36:13
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Jo hon får behålla jobbet men hon lär ha ögonen på sig. Hon har redan en skriftlig varning från köksmästaren för stöld. Så detta hjälpte nog inte hennes framtid på företaget. Hon är inte direkt poppis bland varken chefer eller personal nu. Tough shit! Dumma dumma dumma miffo!



Japp, jag längtar till måndag! Blir nice!

Ha en bra helg!

2009-03-20 @ 17:44:14
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Theres

Hade jag varit hon hade jag aldrig vågat mig tillbaka till jobbet, usch och fy. Bra att du fick ersättning iaf, Go girl! Tänkte bara förtydliga att halsbandet är beställt från m925.se skit fina smycken har dom =)

Bamse kram....

2009-03-20 @ 17:50:25
URL: http://tessisheaven.blogspot.com
Postat av: Malin

SV: hehe jag vill köpa dom men har inte pengar till det :P

2009-03-20 @ 19:07:05
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

toppa några milimeter och antingen slinga eller helt enkelt göra som vanligt: bleka utväxten och fortsätta på platina.

2009-03-22 @ 19:22:07
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0