Oro botas med träning


Fortsättningen på mysteriet med Björn-fikan tog slut sent igårkväll:

Jag: Hur blire med kaffet imorn?
Björn: den jävla kärringen backade ur
Jag: haha tror jag inte på.. tror du är en kyckling 
Björn: tror du inte jag vågar dricka kaffe?
Jag: Jo nog vågar du dricka kaffe.  men inte med mig..

Jaja, det är upp till honom nu. Kanske är lika bra att inte fika med honom. För att inte röra till det mer i mitt huvud. För det är väldigt snurrigt just nu. Ska troligtvis träffa D ikväll. Reda upp ett och annat. Jag är nervös. Ja, tro det eller ej. Hårda och bestämda jag känner mig helt plötsligt liten och skakis. Hur ska jag jag vara mot honom? Hur kommer han att vara? Han verkade vara precis som vanligt fram tills att han märkte att jag inte var det. Det blir intressant det här. Jag vet verkligen inte vad jag vill längre.

Idag ska det tränas i massor! Börjar med BodyPump, sen blir det löpning och tricepsträning.Härligt!

Jag har hittar mina drömskor. Eller inte jag, Chris hittade dem åt mig. Men jag vill verkligen ha dem. Fjärilar! 

 

Gorgeous - I want you!


 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Jojjo

Trodde jag hade svarat redan men jag är nog lite smått senil idag... Smyckesbranschen har också sin charm, vissa dagar :-) Men så är det väl med allt egentligen - det finns både upp- och nedgångar!



Hoppas du haft en bra fredag :-)

2009-03-27 @ 17:04:48
URL: http://missdone.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Gör nu slut på eländet, du är värd något bättre. Ha honom inte bara för att ha någon.





Lycka till ikväll...



Massa kramar

2009-03-27 @ 17:49:53
Postat av: Annaskruttan

Undrar hur lika vi tänkte tidigare idag egentligen, haha! Men dina shoes var också schyssta :)

2009-03-27 @ 18:09:39
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr D: Vi får se vad som händer. Det jag vet är att allt ordnar sig. Hur det än slutar. Inget blir avslutat ikväll i alla fall. Det är en sak som är säker.

Tack för att du bryr dig så mycket om mig!!

Stor kram!

2009-03-27 @ 19:46:33
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Ja usch, alldeles för långt.. har drugt 60 mil hem :-( Du då, har du familjen nära?

2009-03-27 @ 20:26:26
URL: http://missdone.blogg.se/
Postat av: Tinan

Snygga skor - köp min vän, köp! :)



Puss! ;)

2009-03-29 @ 20:59:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0