Mycket ska man vara med om...


Fy fan!
Det blir inga vackra ord nu. Jag är arg så att jag kan gå i bitar snart.
Eccoskor för 1000 kr. Snodda av en äcklig jobbarkompis som ljuger mig rakt upp i ansiktet.
Fy fan! 



Dangerous


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Men VA!?!? Har en jobbarkompis snott dina skor??? Vilken komplett idiot isf! Fan vad sjukt att man inte ens kan få ha saker ifred för arbetskamrater nuför tiden...



Kramar om kompis! Vi ska ha tillbaka skorna!!

2009-03-06 @ 07:05:36
Postat av: Theres

Shit vad sjukt, du måste kämpa för att få tillbaka dina skor, Go Lica, Go Lica =) Kommer du ihåg det namnet =) hi hi hi? Kramiz

2009-03-06 @ 07:53:59
URL: http://tessisheaven.blogspot.com
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Ja skakar fortfarande av ilska när jag tänker på det faktiskt. Helt sinnessjukt!

2009-03-06 @ 16:34:43
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: 'Mr.D

Om dom är nya så har du kvar kvittot. Begär att denne person kan visa sitt kvitto för dig, eller hota med att anmäla till polisen.



kram

2009-03-06 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0