Goddagens Onsdag!


Ja då var det onsdag igen. Tiden går fort. Allt för fort.
Det har nu gått två dagar utan någon som helst kontakt med D. De flesta i min närhet tycker att det är bra för mig. Det tycker nog jag med. Men ändå kan en del av mig inte låta bli att känna saknaden. Men är det saknaden av honom eller saknaden av att ha någon?! Han har ju inte givit mig speciellt mycket kärlek på sistone utan bara tagit mig för given. Så hur kan jag då sakna honom? Jag intalar mig att det bara är saknaden av att ha någon som bryr sig om mig, någon som längtar efter mig, någon som tycker om dig. Men hur hittar man en sådan? Tänk så underbart det vore att få känna den känslan! Jag kan knappt föreställa mig hur det skulle vara. 
Jag får istället vara tacksam över mina fina vänner som verkligen bryr sig om mig, som är rädda om mig och som är måna om att jag har det bra! Ni är bäst! Sånt är ovärderligt!

Hur många grodor ska man behöva pussa? Varför kan det vara så enkelt för vissa? Varför behöver vissa bara pussa på en eller två grodor och så har de deras perfekta prins som älskar dem? Det är för mig ett mysterium. Ett grymt orättvist mysterium!

Vinterdäcken är numera utbytta till sommardäck. Härligt! Nu är det bara läkarbesöket kvar. Innan dess kommer Martina hit. Vi ska planera resa. Det bara pirrar i magen på mig när jag tänker på den där resan. Den kommer bli en av livets störtsta upplevelser tror jag. Amerika here we come!




Längtar tillbaka till sol och värme


 


 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Fredrik Frisören

okej... =)

2009-03-25 @ 12:40:10
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0