Farewell Sweden, Good Morning England!


Yes, sista inlägget innan jag åker. Sen blir det bloggstopp i några dagar för nu är det semester. Jag känner mig så oerhört nervös inför denna resan. Jag vet faktiskt inte riktigt varför. Kanske för att det alltid är med blandade känslor som jag kommer tillbaka till mitt före detta hem. En del av mig saknar och längtar efter livet jag hade där varje dag! En annan del av mig mår sämre än sämst av tanken på grund av allt som hände på slutet. Så mycket minnen och så många lyckliga stunder!

Jag måste försöka lugna ner mig. Men det är svårt. Inte ens när D var här kunde jag slappna av riktigt.
Djupa andetag. Det här kommer att bli bra. Det blir det alltid! Jag har längtat något oerhört efter denna resan och jag äntligen ska jag återse mina bästa vänner over there. And I will shop til I drop!

Ta hand om er här hemma.



Canal Basin - Coventry



 


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Ha en underbar resa och ladda upp batterierna nu. Ser fram emot nästa inlägg då man får höra hur allt gått =) Bamse kram!

2009-03-09 @ 16:20:41
URL: http://tessisheaven.blogspot.com
Postat av: Mr.D

Låter för jävla nice att åka till amerikat. Får man följa med?



Btw, nu har dom 3 timmars telefonringning för att få AC/DC biljetter betalat tillbaka sig... EFter att ha kommit på att jag har en grymt bra kontakt på företaget, så har jag redan nu fixat 2 biljetter till U2 i sommar, så nu blir jag inte konserfri i sommar heller som tur är:) Gött att redan ha biljetter när det är 2 dagar kvar tills dom släpps:)



Adios och ha d gott i England.

2009-03-11 @ 16:26:26
Postat av: Alicia

Mr D: Ja Amerikat blir riktigt bra. Bara jag får ihop pengarna.. Svårt i dessa kristider du vet..



U2?!? Är du galen?! Ska du gå? Var? När? Hur? Jag antar att du tar med dig mig eller hur? ;-)

Vilken dröm att få se dem!

2009-03-14 @ 18:39:09
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0