Blood Donation it is!


Vilken underbar dag det är idag!
Strålande solsken och blå himmel. Förhoppningsvis blåser det inte så mycket som igår.
Jag ska snöra på mig gå-ut-och-gå skorna alldeles strax. Tänkte bara uppdatera er om vad som händer i min värld och vad som rör sig i mitt huvud idag.

Idag är det den stora dagen. Dagen för min B L O D G I V N I N G.
Kl 16 ska jag infinna min på blodcentralen och tappas på 4-5 dl blod.
Idag har jag ögon av is. Utåt sett. Inåt sett så håller jag på att skita på mig av skräck. Jag är inte så rädd för själv blodet som försvinner tror jag för det behöver jag inte titta på. Nu har jag börjat tänka på själva sticket istället. Fast å andra sidan är det gjort på ett kick! Nä, det här blir bra. Det är värt min rädsla. Jag lever efter att alla rädslor ska övervinnas! Och tanken på att jag kan rädda liv sporrar mig. Jag är lycklig som får lämna blod och som har bra blodvärden.
Gå in på www.geblod.nu och anmäl er om ni skulle vilja göra samma goda gärning som mig! Det är stor blodbrist i skåne. Så just du behövs!

Haha jag låter som en sektmedlem.
Annars är det inte mycket nytt på gång.
Ikväll ska jag belöna mig med bio med C-J-L. Det blir mysigt!

Nu ska jag ge mig ut i solskenet och motionera mig. Sen bir det ett besök på Willys och slutligen blodcentralen!
Sänd några värmande tankar till mig!



Blood on the Dancefloor


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: emelie

sv: hehe jag håller med dig totalt.

Det sitter i huvudet, det är verkligen en sak som vi tjejer inbillar oss.



2009-03-18 @ 11:50:42
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: hehe jag håller med dig totalt.

Det sitter i huvudet, det är verkligen en sak som vi tjejer inbillar oss.



2009-03-18 @ 11:50:43
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: ja jag med, de är grymt snygga! :)

2009-03-18 @ 12:20:48
URL: http://malinsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0