Yrar


Många järn i elden. Många händelser. Pannkakskalaset, förvandlingen till prinsessa, Bröllopet, personalfesten, Köpenhamn, Tivoli, fågel-fisk-eller-mittimellan-leken med honom, blodcentralen.. Jag lovar att visa bilder, berätta och beskriva känslorna som flödar när tiden räcker till. Senare i afton kanske. Vem vet när tiden och lusten faller sig på?!  

Ska yra mig ner till Tinan. Hon är världens bästa på att ta hand om mig när mitt humör inte vill vara med mig längre. Vad vore jag utan dig?!



Prinsessor, Varandras bihang, Vänner, Tok-Fior, Moral-tanter, Pinglor, Busfrön.. Prinsessor.



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anna

Bara att plocka/köpa rabarber och koka ihop :) By the way, så urtjusig man kan vara! Jättefina bilder på dig gums :)

2009-06-09 @ 14:25:53
URL: http://missupsidedown.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Har du färgat dig platina blond?

2009-06-10 @ 21:22:10
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Jag har samma hårfärg som jag haft de senaste gånger jag har träffat dig. Jag färgade håret ljust för första gången för ett år sedan nu.. Jag hoppas att du tycker att min kulör i håret passar lika bra som jag tycker! ;-)

2009-06-11 @ 02:23:51
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0