Sommar, sommar, sommar!


Vilket kanonväder vi har fått! Men själv är jag inne i ekorrhjulet och hinner inte njuta av det för fem öre...
Ha en fin dag mina vänner! Back to work!



Dreams of you and the sunset


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

:( dumt att du inte hinner njuta lite av det goa vädret... leka på stranden med mig hade väl vart rätt passande annars, skulle jag kunna tycka! :)



Glöm inte dricka vatten mellan varven med tallrikar och vinflaskor... :)

2009-06-01 @ 17:03:26
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Jag hade hemskt gärna gjort detta. Mer än gärna fatktiskt. Jag känner mig blek bland alla brownies nu.. =(

2009-06-01 @ 21:30:17
Postat av: mlemlan

du är säkerligen brunare än mig! jag kan följa med, så slipper du känna dig blekast på stranden, haha :D

2009-06-02 @ 19:08:43
URL: http://mlemlan.blogspot.com/
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mlemlan: Jo fast grejen ju just den att jag jobbar ju hela tiden så det finns ju aldrig någon tid för stranden. Förutom idag på förmiddagen men då var det ju såklart inte soligt! Men vi får hoppas att det kommer fler dagar.. =)

2009-06-02 @ 23:48:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0