Inbakat is the shit!


Mycket jobb har det varit. Idag och imorgon är jag ledig. Kroppen värker. Tröttheten är mer påtaglig än någonsin. När jag inte har jobbat, de där fina kvällarna då mina vänner har varit upptagna med grillning med sina respektive har jag känt mig ensam. Jag har lärt mig att tvinna håret istället. Fast inbakat. Hemskt snyggt. Bra substitut till den inbakade flätan. Ikväll blir det middag med grabbarna!



No pretty face - Inbakad tvinning it is!

 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Mr.D

Byt ut "No pretty face" till "no happy face", det är närmre verkligheten.

2009-06-25 @ 20:42:02
Postat av: Martina

Ett litet tips, en viss klänning från Mr.Williamsson fanns i lager i H&M:s webshop igen... kram sötis

2009-06-26 @ 08:51:17
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Mr. D: Förmodligen har du rätt. Men idag är jag glad!



Martina: Den sålde nog slut snabbt för när jag gick in och kollade på H&Ms hemsida i förmiddags var den slutsåld.. =( Får hålla koll med jämna mellanrum, den kanske kommer tillbaka igen! Kramar!

2009-06-26 @ 18:14:09
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0