Lyckan kommer och lyckan går


Det är mycket nu. Det händer saker hela tiden. Det är riktigt skönt. Tankarna hinns med ändå. Förvirringen är total. Hyrbilen är nu bokad. En lättnad. En andra träff med Björnen inom en vecka är avklarad. Allt är så märkligt. Idas hår förvandlades till prinsesshår i lördags. Lördagen vad för övrigt en galen dag. Mycket hanns med. Någon ringde mig på morgonkvisten för att säkert se att jag var vaken. Det hela är så oerhört vackert att jag inte vet hur jag ska hantera det. Riktigt trevlig fest med tjejerna på kvällen. God mat och rosé i massor. Skvaller och goda skratt. Thats how we like it!

Igår fick bli en lugn dag. En dag att andas ut på. En dag med mycket vila, en dag med C-J-L, en dag med mjukglass, en dag med film och popcorn. Jag gillar de där dagarna. Det är kvalité.

Frisörskan ringde mig innan och berättade att någon hade frågat efter mig igår. Jag blir så glad. Ända in i magen. Jag gillar att bli glad. Det är så mycket oro i mitt huvud just nu. Därför uppskattar jag alla små saker som gör mig glad väldigt mycket just nu. Jag försöker verkligen att njuta av sakerna som gör mig glad.

En kuriosa innan jag rusar vidare. Vi har haft besök. Han var ofattbar snygg i helgen. Det var vi alla överens om.






På återseende?



 


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0