Jobb och hår. Sömn och sött keeps me alive.

Spenderar mina dagar på jobbet. När jag inte är där sover jag. Mycket och gott. Godis och glass äter jag också i massor. Annars hade jag nog inte överlevt det här. Början till utbränd skulle jag tro. Längtan till Amerika-resan är den som får mig att överleva. Det är också den som får mig att jobba så mycket.

Senaste tiden har spenderats mest med frisörskan. Underbar människa. Genuin. Så god. På sin semester gick hon till och med in och fixade till mitt hår. Kallt blont med smala mochafärgade slingor. Alltså inte genomblond längre. Men blond. Hon säger att jag har världens bästa hår. Jag håller med. 

 

Världens bästa hår




Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0