Down, Down, Down


Jag är just nu inne i en formsvacka. Jag mår skit.
Helt uppriktigt. Så är det.
Jag får höra saker som att jag är lika vit som min vita tröja, diverse anledningar till varför en pojkvän inte finns vid min sida, mina svaga punkter, att jag är snäll så att jag blir dum.. etc etc etc. Jag vet faktiskt inte om jag orkar höra mer. Finns det absolut inget bra med mig?! Varför finns jag ens? 

Mitt i allt detta kaos dyker han upp med två megastora mjukglassar i sina händer. En till honom. En till mig. Det enda jag överraskar med är en och annan kaffe ibland med extremt fint skumad mjölk. Det är så långt som mitt mod sträcker sig. Kan man bli mer misslyckad än mig?

Ikväll tröstade jag mig med två glas rosé från Sancerre med Helén. Underbara droppar. Men det hjälpte nog inte. 



Hope




 

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0