Working girl!


Sitter på mitt kära jobb och bara väntar på att få gå hem. Kl 23, då är jag utstämplad och näst intill ombytt och ute ur denna byggnaden! Lugn och fin kväll. Inget man kan klaga på. Väldigt skönt!

Stackars bäret har fått nötallergi tror vi. Jag lider med henne. Nötter är fina grejor. Du måste nog se till att reda ut det här på måndag bäret lilla, det här är inte alls bra! Jag hoppas innerligt att det är något annat. Typ ärtor eller blodkorv.

Sitter här och längtar.. Men snart så!
That's everything from me for tonight ladies + Mr. D!



Mitt resident


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Haha, söta lilla du. Om man kan få en allergisk reaktion nu av någonting som man inte ätit sedan skoltiden (blodkorv) så vore jag smått förvånad. Och troligen ganska udda...men nån ska ju vara det också.... ;) Jag ska fråga farbror doktorn. Jag ska hälsa att jag hellre är allergisk mot blodkorv, eller ärtor också för den delen, än nötter. Om man får välja liksom. Me like that tanke! :)



Hoppas du får en skön kväll när du slutat...jag kan undra vad du tänker hitta på?!?! ;)



Kramar till den bästa!!

2009-01-16 @ 22:29:09
Postat av: Bäret

Haha, söta lilla du. Om man kan få en allergisk reaktion nu av någonting som man inte ätit sedan skoltiden (blodkorv) så vore jag smått förvånad. Och troligen ganska udda...men nån ska ju vara det också.... ;) Jag ska fråga farbror doktorn. Jag ska hälsa att jag hellre är allergisk mot blodkorv, eller ärtor också för den delen, än nötter. Om man får välja liksom. Me like that tanke! :)



Hoppas du får en skön kväll när du slutat...jag kan undra vad du tänker hitta på?!?! ;)



Kramar till den bästa!!

2009-01-16 @ 22:32:34
Postat av: Mr.X fd Mr.D

Jag får nog byta nick nu. För jag vet inte längre när du menar mig eller D.



Jag heter från och med MR.XXX nu:)..Eller, X eftersom XXX blir så långt att skriva...hallåååå, hajarru tugget?:)



Men ändå en fråga. D som du längtar efter så. Är det D eller mr X?:)

2009-01-16 @ 22:58:07
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Bäret: Hm.. Jag vet inte.. Men tror man tillräckligt mycket på något blir det så. Det tror jag på. Så nu tror vi på det här med blodkorvsallergi istället för nötter. Nötterna existrerar inte just nu.. =)



KRAMAR!



Mr X: Jag gillar inte Mr. X. Det ska vara Mr D. Annars är det inte du. Men jag gör ett försök.

Som svar på frågan säger jag att det handlar om dig när jag skriver Mr. D och det handlar inte om dig när jag bara skriver D. Simple as! =)

2009-01-19 @ 08:58:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0