Nice and easy ladies

Seeeeeg dag idag!
Allt går långsamt långsamt långsamt..
Jag får nästan dåligt samvete.

Längtar efter dig!!



Butterfly Kiss


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Att saker går segt ibland är nog kroppens sätt att be dig att ta hand om dig själv, vila lite. Så dåligt samvete vill jag inte att du får, snarare att du tar tillfället i akt att ta hand om dig själv!



Du måste vara rädd om min kära kompis, som för övrigt är en av de underbaraste personerna i världen! Okej?!



Stora kramar!

2009-01-21 @ 17:44:18
Postat av: Anonym

Tjena mittbena

Hoppas livet leker lite mer idag!

Fia och Martina är på....har inte hört någe från Tess.

Mången kram sötis!!!

M

2009-01-21 @ 22:30:38
Postat av: A

Tinan: Du har nog rätt. Jag har inte sett det på det sättet förut. Men visst tusan är det så!

Glöm inte att vara rädd om Tina också, en av de absolut bästa! KRAM!



M: Tja tja! Livet leker hela tiden.. Ibland måste man bara ta det lite lugnt också för att orka med! Pratade med Ida häromdagen och hon sa att Tess också är på. Vad roligt att alla kommer! Vi får höras lite om planering senare. Längtar massor! Kramar till dig!!

2009-01-22 @ 07:05:13
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0