Money money money... It's a rich mans world!

Mycket spekulationer är det. Hit och dit. Om allt och inget. I say no more.

En av mina bästa ägodelar har gått i graven. Min dator. Strängt. Man känner sig nästan handikappad när man helt plötsligt inte man kolla sitt bankkonto när man vill, betala in sina räkningar när man måste, fylla på mobilen när den är tom på pengar, läsa bloggar eller skriva i sin egen blogg. Men allt är inte för evigt. Det är något jag måste lära mig. Datorkraschen kom dock inte helt lägligt eftersom jag bara några dagar innan beställt en sprillans ny mobil för lite över 2000 kronor. En ny bärbar dator blir några tusenlappar till.. Tough shit!

Den senaste tiden har spenderats på sport. Jag har börjat träna lite smått igen efter juluppehållet. Känns skönt! Jag har även kollat på diverse cuper i fotboll i sporthallen. Sportigt värre. Många fina ben har sprungit förbi mig.. En avstängd målare på läktaren har jag också skådat. Tror visst bestämt att han har haft siktet inställt på mig också i mellanåt. Det har känts så. Mina vänner har känt det. Jag har känt det. Men det stannar där. He's too dangerous. Jag får inse det. Även om det är mannen i drömmarna. 

Jag vet ärligt talat inte vad det är jag håller på med. Är jag lyckligt över situationen med D?! Jag kan inte bestämma mig. Jag känner ofta att jag inte riktigt vill släppa in honom till 100%, därför blir jag aldrig riktigt allvarlig utan låter det stanna på den flamsiga nivån. Jag kan inte riktigt besvara all kärlek han vill ge mig. Jag blir knäpp på mig själv. Varför inte våga låta mig själv tycka om en riktigt bra kille någongång?!
I'm just a weirdo. I guess.. 

Ska passa på att göra alla mina bankärenden nu när jag ändå är hemma hos päronen en stund innan det är dags för jobb. Oh happy days! 



In my dreams I have a plan - If I got me a wealthy man

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0