Just an ordinary day


Knepig känsla i min mage idag.
Jobbet uttråkar mig. Tiden där går långsamt. Jag vill ha ett annat jobb. Det gör mig galen att det inte finns ett enda att söka! Idiotiskt!
Köpte mig en blus hos Lisa i hennes butik efter jobbet. Svart av märket Nümph. Underbar och tro det eller ej - på rea! Den kommer bli finfin på mig! Det är trots allt löning idag. Egentligen var jag ute efter en blåsa till lördagens födelsedagsfest hos Helén. Men icke.

Tränade lite idag. Core. Det sved i magen. Underbara känsla! Jag älskar den. Imorn ska jag få med mig Helén på Pump. Kul med lite träningssällskap nu när hon också börjat!

Idag längtar jag efter D. Jag ogillar verkligen att vi aldrig kan ses speciellt ofta på grund av mitt kvällsarbete. Ge mig ett arbete med normalaarbetstider - NU! 



OXXO Design - I'm in love




  

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0