Happy New Year!


Nytt år!

Det innebär nya möjligheter, nya utmaningar, nya upplevelser och nya äventyr.

Jag tror att 2009 blir ett bättre år än 2008.


Igår jobbades det i massor. Hela dagen, hela kvällen och en bit in på natten. Men jag hade roligt. Glada människor, högt tempo, vin och skumpa i massor! Perfekt för mig. Tolvslaget firades med skumpa på en balkong belägen högt upp. Mysigt! Jag och C-J-L avslutade med after work, en pizza och skvaller fram till klockan 5. 

Hur hade ni det mina vänner?


Idag har jag, C-J-L och Helena kollat på inomhusfotboll hela dagen. Nyårscupen i sporthallen hägrade. Mitt favoritlag vann alltihop - såklart! Målaren satt i publiken på grund av avstängning. Illa, men jag kunde smygtitta på honom imellanåt ändå.. Vackert vackert.. Och jisses så många snygga benmuskler jag sett idag! Me like!


Ledig dag imorgon också. Inga större projekt är inplanerade än så länge.
Skönt!



The one and only



 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Hej sötis

Saknade dig igår, men det känndes bra att läsa att du haft kul på jobbet.

Jag har inte varit inne på nätet så mycket över julen faktiskt bara kollat mejlen nån gång men såg att du lagt in bilder från vår lilla träff....tack själv kramar och gott nytt år 2009 till dig

2009-01-01 @ 22:32:50
Postat av: A

Jag saknade dig och alla de andra också! Hörde av Martina att ni haft det bra! Gott nytt år! Kram!

2009-01-03 @ 09:49:25
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0