Godmorgon måndag!


Med en massa värktabletter i kroppen ska jag nu strax knyta på mig ut-o-gå-skorna och motionera i skogen med Helena. Säkert jättedumt men jag är trött på att inte kunna röra mig eller träna.

So long! 



Trollskogen


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Men stackare, låter inte nåt vidare alls med din tå. Jag undrar verkligen vad som hänt med den... =/



Och så börjadr jag fundera...har du köpt dator nu!??! Eftersom du bloggar och verkar göra det på hemmaplan? Eller? I så fall måste du ju visa underverket på bild... :)

2009-01-12 @ 17:39:24
Postat av: Alicia

Bäret: Min tå ja.. Det är som så här att jag råkade glömma bort att jag har en tröskel in tillbadrummet. Stressad som jag brukar vara innan jobbet sprang jag med full karriär in i tröskeln.. Färgen på tån har dock utveckats åt rätt håll.. Det lila/blå/svarta börjar nu bli mörkrött. Skönt det!



Någon ny dator har jag inte hem. En är beställt så den bör väl komma inom den närsta tiden. Tacka gudarna för det! =)

2009-01-13 @ 01:16:28
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0