Den nya datorn är installerad - Perfa!!

Ny vecka. Fylld med jobb.
Sitter hemma i lugnets vrå och pausar mellan dagens två arbetspass.
Tro mig - jag hatar detta!

Ser fram emot onsdag. Och söndag. Veckans lediga dagar!
Onsdag blir det en heldag med C-J-L. Antingen i Göteborg eller i Halmstad. Det lutar åt Halmstad. Det är lite av våran stad kan man säga, sen studietiden. Varför inte en långlunch på restaurang Svea på Scandic hotell med välsmakande vin till.. Blir nog inte mycket shopping. Vi förbereder oss inför lågkonjunkturen. Det gäller att hålla hårt i sina tillgångar.

Vet ni vad?!
Jag sitter och skriver för första gången på min sprillans nya lap top. Den är fantastisk! Vilken lycka! Att man blivit så beroende av alla dessa tekniska underverk!

Dags att värma lite mat och föra över musik.



Idrottsgalan 2008 - Underbar syn



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Grattis till datorn...man blir beroende!

Kram M

2009-01-19 @ 21:41:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0