Tunga känslor

Tung dag idag.
Slutade jobba 00.30 inatt och började mitt nya arbetspass kl 07.00 i morse. Mitt jobbet är sjukt. På riktigt.
Det värsta har faktiskt inte varit tröttheten idag. Det värsta är magkatarren. Trodde jag skulle dö. Riktigt illa har det varit.

Det är så mycket tankar i mitt huvud nu. Jag går nästan sönder av allt. Jag vet inte hur jag ska kunna lugna mig själv och stilla mig oro och förvirring. Det märks på mig, hyn blir extremt dålig, jag kan inte styra mitt humör, magen tar stryk och matlusten går i vågor. 

Ska inte träffa D förrän på söndag. Olidligt. Men kanske bra för mig. Men jag blir knäpp av situationen. 
Ljuset i mörkret just nu är att jag glädjer mig så inför lördag. Ska bli sååå roligt!

Ska nu ta tag i att försöka lägga in musik i min nya Walkman-mobil och samtidigt spana in Andreas Carlsson på Made in Sweden på fyran.



Made in Sweden


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Theres

Hej vännen! Att skriva är bra och om du vill ha någon som lyssnar så är det bara att mejla mig =) Finns här för dig vännen. Bamse kram!

2009-02-05 @ 00:09:39
URL: http://tessisheaven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0