Tillbaka till ytan


Personligt är ordet som beskriver min blogg bäst den senaste tiden.
Välkomna till min värld.
Idag ska jag låta er slippa mina innersta och djupaste tanker. Idag är jag ytlig. Det får inte bli för mycket av det goda.

Idag har jag inte så mycket nytt att komma med.
En timmes promenad i förmiddags gjorde mig piggare än vad jag var i morse då jag lämnade D's residens 07.30. Omänsklig tid.

Såg en film igår som jag kan rekommendera. Sorglig men riktigt bra. Will Smith's senaste, 7 Pounds.
För övrigt har jag fetisch just nu på min ständiga favoritlåt Natures law med Embrace. Den kan gå på repeat i timmar hos mig. Sick.

That's it for today ladies.



Hot Stuff - In My Bubble


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0