Reality


Då var man ute i verkligheten igen. Tillbaka och borta från den vackra världen i bubblan. Jag är rastlös idag och uttråkad. Jag önskar jag hade pengar! Jobbet börjar kl 18 idag. What to do?!?



Cool chic



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: mlemlan

man fikar med mig! :D \o/

2009-02-20 @ 17:15:23
Postat av: Tina

Oj, hon har piffat till här. Svävar hon nu i en rosa liten bubbla?! ;)

Nice.

2009-02-21 @ 09:43:43
Postat av: A

Mlemlan: Jo det blev ju riktigt fin fika denna gången må jag säga, lyxxx! =)



Tinan: Jo, lite förändring skadar inte. Mycket riktigt, du har helt rätt; det är väldigt rosa i min bubbla just nu.. =)

2009-02-21 @ 14:41:55
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0