Let's Celebrate!


Hektisk ledig dag.
Överfull tvättkorg med tvätt har tvättats, lägenheten har städats en hel del men jag är långt ifrån klar, samtalat med min bästa Tina, druckit kaffe länge länge länge med den fantastiska frisörskan.. Me like big time!

Dags att återuppta städningen så att här blir fint till att D kommer.
Då ska det firas!
Varje dag bör man hitta något att fira. Då blir vardagen mycket roligare.
D's sista arbetsdag idag på hans jobb ska firas! Och att vi äntligen får ses ska också firas!
Jag gillar att fira.
Vem gör inte det?!
Så se till att hitta något att fira varje dag, stora som små händelser.
My advice of the day.
Jag är så herrans smart måste jag säga.



Snygga brudar firar med glans

Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0