Drömmar


Sitter här denna onsdagförmiddag och drömmer mig bort.

11 maj.
Tina och jag.
Skandinavium.

Beyoncé.


Är hon inte fantastisk denna kvinna?




Snart verklighet


Dags att ta tag i dagen. Lunch med C-J-L. Sen är det jobb, jobb och åter jobb. Resten av veckan.

Depressing or what?!


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

3 månader - sen så..! Wiiiiiee! : )

2009-02-12 @ 08:41:57
Postat av: A

Tinan: Ja, jag ser bilden framför mig i huvudet hur det kommer att se ut. Färgglatt, glada miner, en supersnygg Beyoncé, två spralliga tjejer (en T och en A), lycka, glädje, nerver och SOAP!!!!

2009-02-12 @ 11:47:12
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Ännu bättre är att det då börjar bli varmt och gott ute.

2009-02-12 @ 17:42:15
Postat av: A

Mr D: Ja, så underbart! Vem längtar inte efter det just nu?!

2009-02-13 @ 00:28:40
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0