Dansa i Neon?


Dagens ljus:
Flygbiljetterna är bokade!
Måndagen den nionde mars sitter jag på flyget till London. Inte förrän tidig lördagmorgon flyger jag hemåt igen. Som jag har längtat att få åka tillbaka. Back where it all started.

Tvättdag idag. En timmes promenad tog jag också. Min musik-mobil är perfekt. Den har allt! Jag kan gå och gå och bara sväva bort in i mina tankar med musiken i öronen.

Ryktet säger att jag ska checka in Lena Philipsson i eftermiddag. Intressant.
Välkommen Lena säger jag och återgår till mina mackor med salami och färskost.




The phone


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Theres

jag har också den telefonen. Visst e den grym! Men jag har den vita och inte blåa =) kram

2009-02-06 @ 00:02:35
URL: http://tessisheaven.blogspot.com
Postat av: Theres

Vad kul att du hade beslut ångest om vilken du skulle ta för det hade jag med hahahahaha. Det var det svåraste beslut jag tagit i att köpa mobil...vilka problem man hade haha. Men det var grymt svårt, jag vela säkert i en timme i affären också...Kram

2009-02-06 @ 10:11:56
URL: http://tessisheaven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0