Mitt i julstressen


Stressar hysteriskt runt som en yr höna bland allt som ska hinnas med innan den speciella dagen. 24 December. Julafton. Men mitt i denna julstress stannar jag upp ikväll och tar ett glas rött och äter ost med Linnsan. Vi ska bara pusta ut, njuta och vädra våra känslor på det sättet som bara vi kan. Idag vallades mormor och storebror. Lunch, shopping och fika. Imorn tar vi tag i det årliga köttbulsbaket, pappan och jag. Jansson, kålen, skinkan väntar också. Passar på att tacka flickorna Mari och Ida för en mysig kväll igår och tusen TACK för allt fint jag fick! Jag känner mig bortskämd! Jag har på sistone stannat upp och insett att jag har de finaste vännerna man kan ha i sitt liv! Det är lycka! Kärlek till alla mina vänner!



LYCKA






Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: ida

tack själv vännen för det fina armbandet!

2009-12-24 @ 09:58:00
Postat av: Alicia

Ida: Raggsockarna är på idag. Hur goa och fina som helst! :)

2009-12-24 @ 17:02:42
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0