CARPE DIEM


Idag fångar jag dagen på arbetet mellan 12 och 24. Fantastiskt, eller?
Lika bra att tänka på positivt. Det blir inte bättre än vad man gör det till så idag tänker jag ha roligt på jobbet. Det försöker jag alltid att ha. Jag har insett att jag och alla andra mår bättre då.



Blå himmel, Pacific Ocean, Värme, Kärlek, Californien - Carpe Diem


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Bra inställning och jag blir glad när jag ser det där kortet! : )

2009-12-16 @ 18:46:18
Postat av: Bloggföreståndarinnan

Tinan: Ja den där inställningen är toppen. Jag trivs som fisken i vattnet med positiva tankar har jag kommit på. Tror även att jag trivs som fisken i vattnet på bilden.. ;-)

2009-12-18 @ 00:09:21
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0