Beautifully Broken


Nattsuddar tillsammans med Michael Bublé i högtalarna.
Jag tänker. Jag blir alldeles matt av allt tänkande. Jag inser att ju mer han vill ha mig desto mer stöter han bort mig. Inte Bublé alltså. Nä, vi pratar om D. Bekräftelsebehovet från hans sida blåser ur mig all min energi. Jag blir totalt slutkörd. Jag blir alldeles matt och mer och mer kluven på att det verkligen är mig han behöver. Han måste lära sig att åtminstone tycka lite om sig själv innan någon annan kan. Är jag verkligen inte värd någon bättre? Är jag verkligen värd någon som bara kräver och kräver? Men som aldrig ger tillbaka? Är jag verkligen inte värd bättre än en person som bara gör mig ledsen? Är jag inte värd den innerliga kärleken som aldrig någonsin verkar kunna ta slut?
Jag orkar inte bråka mer. Jag orkar inte vara ledsen. Jag orkar inte ta mer skit. Jag tänker vara tyst ett tag. Jag blir bara ledsen av honom och hans sätt. Jag tror inte att han ens förstår hur mycket han sårar genom att vara som han är mot mig.
Nu längtar jag istället efter 2010. Jag längtar efter honom. The special one. Jag ska göra det till mitt år.



Paus





Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: mlemlis

snuttan! energi-tjuv-pojkar-utan-självförtroende är kassa! nu har vi visst varsin. vi kanske borde göra en pakt om o låta bli dom? tycka

2009-12-30 @ 00:58:52
Postat av: Alicia

Mlemlan: Nu blev jag nyfiken på vem det är du har efter dig! Kan undra om det är han som jag tror att det är..



Och jaa, vi borde bara låta bli dem. Har insett att det är väldigt besvärligt att försöka bara vara vän med dem.



Kram!

2009-12-30 @ 09:53:25
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0