Asia Spa


Denna förmiddagen har jag spenderat på mitt andra hem. Varbergs Stadshotell & Asia Spa. Jag tassade upp i det pampiga trapphuset upp till paradiset. Kan nog vara ett av de bästa platserna jag vet. Det ligger långt upp på listan i alla fall. Tystnaden. Miljön. Lugnet. Omgivningen.
Se och njut av bilderna. Jag har blivit masserad i Vitalitypoolen, slappnat av i den Varma källan, jag har bastat i saltbastun och torrbastun, duschat i tropiskt regn och avslutade min vistelse med frukt och te i hänggungan med utsikt över havet. Jag filosoferade, njöt, drömde mig bort och slumrade nog till en stund. Underbart! Energin is back!

















Paradise


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: FridahCharlotta

woooow,! LÄT inte dumt. :D

2009-12-04 @ 15:00:26
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: FridahCharlotta

**



haha, skulle jag verkligen behöva efter den PW´n ;) :D:D taaack :)

2009-12-04 @ 15:15:23
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Mr.D

Verkar nice!:)

2009-12-05 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0