Taggar ner


Har lugnat ner mig lite granna nu. Men idag är ingen bra dag. Eller det är den väl kanske. Alla dagar är bra. De blir vad man gör dem till. Men det finns ju inget att göra när man är helt själv! Just nu spenderar jag min tid hemma hos pärona. Lugnar ner mig ytterliggare. Har unnat mig idag. Långa stora fina röda gladioler till vardagsrummet, en STOR fin vas till gladiolerna och ljuslyktor från Ittala i grönt och turkost som ska matcha fint på mitt soffborg tillsammans med mina mörkgråa ljuslyktor av samma märke. Shopping är bra. Det gör en ett stycke gladare.

Ikväll blir det Sludog Millionaire. Äntligen. Efter allt tjat från Herr H.



Ta mig till havet





Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0