Loosen up, Loosen up!


Pausar i den röda soffan mellan arbetspassen lite grann. Lars Winnebäcks sommarprogram från 2008 är i bakrunden. Genialiskt. Jag tycker verkligen om arkivet på P1. En hel djungel bland sommarpratare. Man kan välja och vraka hur som helst. Jag har fastnat för Winnerbäcks program från 2008. Tack vare min bästa H på jobbet. Loosen up Lasse, Loosen up.

Just nu avskyr jag mitt jobb. Jag önskar att jag kunde vara personen som bara tänkte på mig själv. Som inte blir överkörd. Personen som inte är för snäll. Personen som tar för sig. Men jag kan inte. Jag har inte tillräckligt stort ego. Jag har inte samvetet till det. Jag låter alla andra ta för sig istället. Jag låter alla andra glänsa. Jag låter alla andra få sin vilja igenom. Jag önskar att jag inte tog åt mig av alla elaka människor. Jag önskar att jag inte tänkte så mycket. Jag önskar att jag inte vore så svenskt vemodig. Jag önskar att jag kunde vara lite mer lättsam. Jag önskar att jag bara kunde rycka på axlarna och gå vidare. Loosen up, loosen up!



Jag vet, jag vet, jag vet det finns inga prinsessor
ändå drömmer jag lite till, ja jag drömmer lite till.




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anna

Önskar jag kunde ta dig i hand och resa iväg, långt bort, länge.. Stor kram sweetie!

2009-08-15 @ 17:30:54
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0