Kamratliga flickan pratar träning


Jag drar till gymmet för en timmes bodypump och lite spring på bandet. Det är dags att ta tag i det här med träningen igen. Det är dags att bli en hurtbulle igen. Det är dags att jag börjar ta hand om min kropp igen. Jag vantrivs som det är nu! Jag började redan igår med en Walk and Talk med Olivia. Min nyafunna bekanstskap i grannhuset. Jag måste få tillbaka disciplinen igen känner jag. För träning gör mig gott! Idag har jag köpt en gul klocka. Jag är mäkta nöjd. Den är underbar. Jag lät Helén få ta den sista i lila. Kamratligt, inte sant? :)



Min - Fast JÄTTE-GUL!




Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tina

Mycket kamratligt :-) och dessutom tror jag det gula är stret fräckare! ;-)

2009-08-14 @ 12:06:39
Postat av: Tina

Ja nu var det ju så att jag menade 'den gula' och 'strået vassare' i förra inlägget.



Så då har vi rättat till det, inga missförstånd här inte. :-)

2009-08-14 @ 12:09:04
Postat av: Alicia

Tinan: Haha ja det är tur du rättade till det för annars hade jag nog inte förstått.. :) Bra däääär!!

2009-08-14 @ 12:23:13
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0