Musten gick ur flickan


Jag känner mig så trött så trött! Och stressad. Jag kan inte riktigt varva ner.
Jag stressar nog upp mig för att jag jobbar 6 dagar denna veckan också tror jag.
Jag känner mig ledsen idag. Jag saknar D. Jag är trött på att berätta om hur allt tog slut och varför för alla som frågar. Jag är trött på att bli påmind. Även om jag vet att jag är lättad över att det tog slut. Ändå saknar jag honom. Trots att jag vet att vi inte är rätt för varandra. Jag saknar kärleken. Jag saknar skratten. Jag saknar närheten.

Jag ältar målaren igen. Jag önskar så oerhört mycket. Jag saknar det som var. Jag undrar om det var han som ropade efter mig i måndags. Det får jag aldrig veta. Jag får skylla mig själv eftersom jag tittade bort. Jag hatar den där blyga sidan av mig själv. Den gör mig inget gott.

Just idag ältar jag nog allt som har gått förbi mig. Varför ältar jag istället för att gå vidare?
Dags att äta lite choklad, rycka upp mig och gå på after work med H tror jag!



Marylin i min hall


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: mlemlan

tur du fick en fin kväll att ta bort alla dom dumma tankarna med :) kramas

2009-04-23 @ 01:08:32
URL: http://mlemlan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0