Stressen - Den ständiga stressen!


Livet leker vidare. Tiden räcker knappt till.
Idag är det tvättdag, sen blir det Bodybalance och jobb.
Snart är det dessutom påskledigt, ska bli underbart! Inte för att jag anser påsken att vara speciell, men känslan blir speciell när jag tänker på att jag inte minns när jag var ledig en påskhelg senast. Imorgon ska jag fira genom att dricka lite vin med de stora tjejerna L, H och K. Det gör mig så lugn att umgås med 30-åriga tjejer som inte har barn, hus och man. De är så lugna. Själv är jag dödsstressad. Men efter några timmar med dem inser man att man är dum som stressar.

Aproppå stress. Det finns något som stressar mig just nu. Det är min mage. Och en sak till faktiskt. Pengar. Den ständiga stressen. Är det förresten någon som vet om man kan gå och göra allergitester mot laktos? Min arbetskamrat menar att det inte finns några tester man kan göra hos läkaren gällande laktosintolerans.
Jag har svaga misstankar om att min ständigt uppsvällda mage mår sämre av alla mjölkprodukter jag får i mig hela tiden. Kanske har jag fel. Jag kör nu med så mycket låglaktos produkter jag bara kan för att testa.

Jag återgår till tvättstugan.



Före?



Efter?


Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Annaskruttan

Japp, det går att göra tester för laktosintolerans, det gjorde jag när jag var yngre..minns bara inte var tyvärr :/ Hoppas du får en skön påskhelg!

2009-04-09 @ 21:29:48
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0