Påskdagen


En lugn och stilla påskdag ska det bli. Jag ska hitta ett vackert ställe i solen där jag kan sitta i min ensamhet och bara njuta av solen, lugnet och stillheten. Det kan vara skönt innan allt drar igång senare till kvällen. Då tar jag med mig Helenan på festligheter i hemstaden. Kommer att bli roligt, det känner jag på mig!

Dagen igår var en perfekt dag! Förutom att jag fick ont i magen av glassen. Inget att jämra sig för egentligen.
Dags att ta sig samman och göra denna dagen lika fantastisk som igår!







Påskafton vid Skrea Strand



Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Tinan

Fina Alicia! Det kortet på dig tyckte jag om, gjorde mig glad i magen på nåt vis! :)

2009-04-13 @ 15:23:24
Postat av: Bloggföreståndarinnan



Tinan: Åh vad du är snäll! Egentligen är det inget jättebra kort, men jag blev också lite glad av det. Det känns så soligt och glatt på något sätt..

2009-04-14 @ 11:11:56
URL: http://mybubble.blogg.se/
Postat av: Anna

Japp, nu har det påskats färdigt för detta år ;) Vilka fina o våriga bilder du tagit på dig o Carro! :)

2009-04-14 @ 16:51:43
URL: http://missupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0