Blogg-torka


Dåligt med uppdateringar de senaste dagarna. Jag bara jobbar och jobbar. Jag känner mig mer och mer ensam och ledsen igen. Jag hatar känslan. Den kommer med tröttheten. Dagen idag är extremt jobbig. Tur att jag snart ska krypa ner och somna ifrån den. Imorgon väntar ledigheten. Men what to do?

I fredags hade jag en riktigt bra dag. Då var jag lycklig. Jag var dessutom nyfriserad till råga på allt. Jag och Martina började med en promenad ner till stan, lunch och sen gjorde vi det. Vi bokade biljetterna! Vilken härlig känsla! Det är helt fantastiskt! Jag kan inte sluta tänka på det. Det där härliga pirret i magen av lycka och förväntan. Jag avslutade dagen med After Work. Det var ju tvunget att firas! Så killarna och tjejerna träffades på Harrys för förtäring av starkare dryck. Jag var på ett strålande humör. Underbart!

Ni kanske är nyfikna på biljetterna. Den 21 september flyger vi in till Las Vegas med en mellanlandning i Atlanta. Ut flyger vi den 13 oktober från San Fransisco med en mellanlandning i Paris. How cool is that?!? Vi fixade schysst pris också må man säga. I'm impressed! En livs resa som är tvungen att göras innan man ska slå sig till ro.

Känslorna har svallat på sistone. Björnen och jag har bråkat. Jag har sagt upp kontakten. Känt mig lycklig och lättad över det hela. Men nu helt plötsligt kanske vi är på väg tillbaka igen. Inte kärleksmässigt. Men vi pratar lite sporadiskt med varandra igen. Är det det jag verkligen vill. Ja tro mig det är det. Även om det säkert inte gör mig gott. Det är säkerligen inte bra för mig. Där finns så oerhört starka känslor. Han har haft mig som ett gummiband säger han. Någon som alltid finns där när det behövs. Jag vet bara inte om jag orkar mer. Om jag orkar leva i ovisshet. Om jag orkar att vänta. Men ändå saknar jag honom igen. Fan.
Ikväll skickade han mig denna: http://www.youtube.com/watch?v=19wQ4D-dt3U
Skön låt.

Jag behöver tryggheten. Var finner jag honom?!
Är det någon som vet?
Någon som kan hjälpa mig att hitta?



Broken Dreams


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0