Psykbryt?

Varför känns allting så tungt?
Hur gör man för att må bättre och bli gladare?
Hur gör man för att inte tänka de tankar som jag tänker?

Söndagen med tjejerna var lyckad.
Igår gjorde jag mitt första ensamma pass i receptionen.
Det gick jättebra. Men varför kan jag inte glädjas?

Träningen i morse gjorde mig möjligen lite piggare men alla tankar på träning och mat gör mig tokig! Jag pallar inte med pressen. Pressen från samhället? Pressen från mig själv? Eller var kommer denna press från som jag känner?

Mycket snurrar i huvudet.
Jag ska koncentrera mig på att piffa till mig lite inför jobbet istället.



Världens bästa Zlatan is back!




 

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Testa affirmationer.

Skriv positiva saker om dig själv sätt upp dem på väggen och läs dem dagligen.....

OBS du behöver inte tycka att det är sant men det blir sant ändå efter ett dag.

KRAM M

2008-09-10 @ 20:38:02
Postat av: Alicia

M: Tack för tipset! =) KRAM

2008-09-12 @ 01:07:21
Postat av: Ida

När jag mår dåligt brukar jag försöka acceptera känslan och tänka att det är okej att allt känns skit idag. Jag tycker det funkar för att släppa känslan av att allt måste vara så perfekt i mitt liv! Jag rekommenderar också varmt yoga för att öva sig på att tycka om sig själv här och nu!kram

2008-09-12 @ 10:46:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0