Sunday, bloody sunday

TACK till tjejerna för partyt igår!
Dagen idag är seg. 
3 minuter efter att jag slagit upp mina ögon vid klockan 10 i morse ringde det i telefonen. Björn. Den bästa Björnen. Jag saknar honom. Han får min mage att må bra.
Har fikat med C-J-L och promenerat på stranden idag. Snart blir det den klassiska filmkvällen i soffan. Söndagstraditioner ska man inte bryta på bara sådär. Känner mig lite ensam dock. Åh vad jag vill ha någon att krama om just nu! Jag är kärlekskrank idag.
Imorgon väntar jobb och innebandymatch. Blir bra.
 


Happy face

Jag ♥ Kommentarer!
Postat av: Anonym

Tack själv Kram M

2008-10-19 @ 21:28:12
Postat av: A

M: Det var verkligen en jättelyckad tillställning ni styrt upp! Gott att äta och goda drycker, det kan inte bli bättre! =)

2008-10-20 @ 17:51:56
URL: http://mybubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0