Summering

Här går en massa rykten på bloggen om min så kallade vilda festkväll i lördags. Jag dementerar allt. Men roligt hade vi! Massor med goda drinkar hemma hos frisörskan och sen blev det en hel del mingel och diskodans med nya fräcka moves ute på klubben. En perfekt afton med andra ord. Och ja visst kan jag erkänna att en karl höll på att vara otrogen på grund av mig. Han gillade min outfit tror jag. Jag gillade hans utseende. Men vi vet alla att man inte ska vara så ytlig. Pratade mycket med grannen också. Han är riktigt intressant tycker jag. Frågan är väl om han tycker att jag är lika intressant. Det är nog tveksamt.

Gårdagen började med en uppfriskande promenad och sen jobbade jag på kvällen. Lugnt och skönt dock. Inga störra skandaler.

Idag minsann har jag gjort något nyttigt. Jag har varit på DHLR-kurs. Så nu mina vänner kan jag rädda liv med hjälp av en maskin. Det kändes jättebra att göra kursen. Och att även repetera HRL lite kändes skönt. Ikväll har jag natt-Emelie och Therese ätit kebabtallrik på stans (Sveriges?) bästa pizzeria.

Dags att sova amigos. Har antagit mig att jobba 8-12 imorgon på min lediga dag. Så nu är skönhetssömnen ett måste. Over and out.



Miss you beautiful!


Jag ♥ Kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kommer du tillbaka?

Din mailadress: (visas bara för mig)

Har du blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0